
Imunita a skvělé zažívání
Obchodní podmínky
Reklamační řád
- Kupující je povinen před potvrzením převzetí zboží od přepravce zkontrolovat, zda zásilka nenese známky poškození způsobeného při přepravě. Pokud ano, potom je kupující povinen dále zkontrolovat zda opravdu došlo k poškození zboží v zásilce. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat jak přepravce, tak prodávajícího, nejpozději však do dvou pracovních dnů od převzetí zboží.
- Zjištěné vady na zboží oznámí kupující prodávajícímu , telefonicky nebo písemně na adresu provozovny provozovatele.
- Ve svém oznámení musí kupující uvést jaké vady byly u zakoupeného zboží zjištěny.
- Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním.
- Na zboží se vztahuje zákonem stanovená záruční lhůta pokud výrobce či dodavatel tuto lhůtu z vlastní vůle neprodlouží. Na potravinách a výrobcích určených pro zvláštní výživu je uvedeno datum spotřeby či minimální trvanlivosti. Reklamace nemůže být uznána po tomto datu.
- Při reklamaci zakoupeného zboží je nezbytné, aby kupující prodávajícímu zaslal veškeré listiny, které mu byly předány prodávajícím v rámci vyřízení objednávky reklamovaného zboží, zejména fakturu nebo paragon a záruční list (byl-li vydán). Vadné zboží musí být vráceno kompletní tak, jak bylo převzato od prodávajícího.
- V případě neopravitelné vady bude zboží vyměněno kus za kus nebo bude vrácena finanční částka. Do vrácené částky se nezapočítává cena poštovného.